İçerik

Instagram’da Takipçi Artırmanın 15 Adımı

2012 yılında Facebook tarafından satın alınan Instagram’ın bugün dünya çapında 1 milyardan fazla aktif kullanıcısı bulunuyor. Bu kadar geniş bir kitleye sahip olan Instagram’da herkes şirketini, kendisini veya yaptığı işi tanıtmak ister. instagramda takipçi arttırma Pazarlama uzmanı Neil Patel tarafından açıklanan bazı değerli taktikler var. Bu taktikler sayesinde instagramda takipçi arttırmaYapabilirsin.

Instagram’da takipçi artırmak için Öncelikle ne yapacağınızı, kime hitap edeceğinizi bilmeniz ve kendiniz için asıl hedefi belirlemeniz gerekiyor. Sonrasında her sosyal medya platformunda olduğu gibi Instagram’ın da özel dünyasını tanımaya çalışmalısınız. instagramda takipçi arttırmaBot, hile, takipçi satın alma gibi farklı yollara ihtiyaç duymamanız için kulağınıza küpe olacak 15 değerli tüyoyu sizler için anlattık.

Instagram’da adım adım takipçi arttırmanın yolları:

  • Aşama 1:Profilinizin amacını belirleyin
  • Adım 2:İçeriğiniz için bir strateji oluşturun
  • Aşama 3:Maksimum etkileşim için profilinizi optimize edin
  • Adım #4:Etkileyici görüntüler paylaşın
  • Adım 5:Akılda kalıcı metin ekleyin
  • Adım #6:Belirleyici hashtag’ler ekleyin
  • Adım #7:Özel bir paylaşım planı oluşturun
  • Adım #8:İlginizi çekebilecek kullanıcıları takip edin
  • Adım #9:Saatte 50 kullanıcıyı takip edin
  • Adım #10:Diğer kullanıcılarla etkileşime geçin
  • Adım #11:Benzer kullanıcılarla çapraz tanıtım yapın
  • Adım 1/2:çekiliş yap
  • Adım #13:Instagram’da reklam verin
  • Adım #14:İnsanları çevrimiçi dünyanıza davet edin
  • Adım #15:Attığınız adımların sonuçlarını analiz edin

Adım #1: Profilinizin hedefini belirleyin:

  • Markanızın (bu siz olabilirsiniz) hikayesini anlatın.
  • İş odaklı bir hesap yönetecekseniz;
    • İnsanlara, gerçek hayatta sahip olabilecekleri eserlere sahip olduğunuzu sürekli olarak hatırlatın.
    • Kitle katılımını yakalayın.
    • Yeni çalışmalarınızı tanıtın.
    • Özel avantajlarınızı açıklayın.
    • Ürünlerinizin her biri için heyecan yaratın.

Kullanıcılarınıza sadece içerik sunmazsanız, gerçek hayatta satın alabilecekleri eserler sunarlar. bir markayı temsil ediyorsanız Ayrıca işin pazarlama yönünü de vurgulamalısınız. Takipçilerinizi çalışmalarınıza yönlendirmek için yukarıdaki adımlar doğrultusunda bir pazarlama hedefi belirlemelisiniz.

Adım #2: İçeriğiniz için bir strateji oluşturun:

Instagram hesabınızda yaptığınız paylaşımlar içeriktir ve bu içeriklerin oluşturduğu bütün de bir bağlamdır. İçerik stratejiniz bu bağlamı oluşturacaktır. İnsan yüzleri içeren gönderiler %38 daha fazla beğeni Metin tabanlı içerikler çok uzunsa okunmuyor, kullanıcı etkileşimi ile oluşturulan içerikler takipçi sayısını %300 artırıyor. Stratejinizi bu temeller üzerine kurmalısınız.

3. Adım: Maksimum etkileşim için profilinizi optimize edin:

  • Bir marka iseniz, kullanıcılar için web siteniz,
  • Ürünlerinizi satın alabilecekleri bir satış sayfası,
  • Kendilerine ulaşılabilmesi için telefon numaranız ve e-posta adresiniz

Bunun gibi detayları profilinize eklemelisiniz. Instagram sayfanızda sadece yorum, beğeni ve etkileşimleri takip etmeniz yeterli değildir. gerçekten, maksimum etkileşim için Bu tür detaylar vazgeçilmez hesap bilgileridir. Sizi tam olarak anlatan bir görsele sahip olmak, hesapta sağlıklı etkileşim ve güven için de son derece değerlidir.

Adım #4: Etkileyici görseller paylaşın:

  • Tekrarlanan gönderilerden kaçının.
  • Profiliniz için benzersiz bir sistem oluşturun.
  • İçeriğinizi özel bir renk tonuyla oluşturun.
  • Renk tonu yerine göz alıcı bir filtre de kullanabilirsiniz.
  • İçeriğinizde sizi siz yapan bir imza belirleyin. Örneğin, özel bir poz.
  • Profiliniz için özel bir konum veya hashtag belirleyin ve bunu her içerikte kullanın.

Instagram, görsellik üzerine kurulmuş bir sosyal medya platformudur. Bu nedenle öncelikle görselleriniz kullanıcılar içindir. Çekici olmalı.İçeriğinizin oluşturduğu bağlamı güçlendirmek için kendinize özel bir tema belirlemeli, bunun için yukarıdaki noktaları göz önünde bulundurmalısınız.

Adım #5: Akılda kalıcı metin ekleyin:

  • Önce en değerli anlatıyı yazın.
  • Dikkat çekici emojiler ekleyin.
  • Boşluk bırakarak okumayı kolaylaştırın.
  • Metinleri olabildiğince kısa tutun.
  • Eylem odaklı, hedefe yönelik cümleler kullanın.
  • Kullanıcıları içeriği beğenmeye ve paylaşmaya motive edin.

Paylaştığınız içeriğin açıklama kısmına paylaştığınız görseli besleyecek 2200 karakterlik bir metin girebilirsiniz ancak instagram kullanıcısı yoktur. 2200 karakterlik bir metni okumaz.Bu nedenle içerik açıklamalarında yer alan yazıları hazırlarken yukarıdaki noktalara dikkat etmelisiniz.

Adım #6: Kesin hashtag’ler ekleyin:

  • Konum
  • Yaşam tarzı
  • Marka
  • Ürün
  • Toplum
  • özel bir yarışma
  • Teklif
  • Aktivite
  • içerik konusu

Hashtag’ler, içeriğinizin Instagram’daki milyarlarca paylaşımda keşfedilmesini sağlayabileceğiniz en değerli silahınızdır. Bu nedenle, bir En az 5, en çok 30 form Hashtag kullanırken dikkatli olun. Bu konuda rakip olarak gördüğünüz diğer kullanıcıları inceleyebilir veya size benzer paylaşımlar yapabilirsiniz. Hashtag seçimi yaparken yukarıdaki noktaları ön planda tutabilirsiniz.

Adım #7: Özel bir paylaşım planı oluşturun:

  • Günde 1 veya 2 içerik paylaşmalısınız.
  • Kıssaları günde 5 ile 30 gün arasında paylaşmalısınız.
  • Kısa da olsa günde bir kez canlı yayın yapmalısınız.

Belirli bir paylaşım planı hazırlayarak kullanıcılarınızın içeriğinize alışmasını ve güvenmesini sağlamalısınız. Marka, kişi veya iş odaklıHesaplarda farklı planlar uygulanabilir ancak genel olarak yukarıdaki temel planı uygulayabilirsiniz.

Elbette, burada açıklanan en genel Instagram paylaşım şemasıdır. Hikayelerinizde anket ve cevap farklı etkileşimlerBunu yapabilir, içerik sayısını veya sıklığını artırabilir, canlı yayın sayısını profil hedefinize göre haftada bir veya gün aşırı ayarlayabilirsiniz.

Adım #8: İlginizi çekebilecek kullanıcıları takip edin:

  • Alanınızdaki en yüksek takipçiye sahip hesabı bulun.
  • Takipçilerinizi kontrol edin.
  • Hesabınızla ilgileneceğini düşündüğünüz hesapları takip edin.
  • Yanıtları bekleyin.

Instagram’da ücretsiz takipçi arttırma için uygulayabileceğiniz takip tekniği en başarılı yöntemlerden biridir. Milyonlarca kullanıcı arasında alanınızla ilgilenen kullanıcılar tarafından keşfedilmenizi sağlayacaktır.

Adım #9: Saatte 50 kullanıcıyı takip edin:

Takip-takip tekniği ile Instagram’da takipçi arttırırken dikkat etmeniz gereken bir sınır vardır. Instagram tarafından belirlenen bu sınıra göre; Bir kullanıcı 1 saatte 50 kullanıcıyı takip edebilir.Bu bir sınırlama gibi görünse de saatte 50 hesabı takip etme stratejisi ile bir hafta içerisinde sizinle ilgilenecek yüzlerce kullanıcının sizi keşfetmesini ve takip etmesini sağlayabilirsiniz.

Adım #10: Diğer kullanıcılarla etkileşime geçin:

  • Spam hesaplar dışında sizi takip eden herkesi takip edin.
  • Gönderinize yorum yapan kişiyi @ ve kullanıcı adını kullanarak yanıtlayın.
  • İlgilendiğiniz hashtag ile içeriği beğenin ve yorum yapın.
  • İçerikle ilgili yorumları beğenin.
  • İlgilenen kullanıcılara özel bildirim gönderin.
  • İçeriğinizdeki diğer kullanıcıları etiketleyin.
  • İçerik açıklamalarında kullanıcıları sizinle iletişime geçmeye davet edin.

Instagram bir çevrimiçi sosyalleşme alanıdır ve bu yüzden bu kadar çok kullanıcısı vardır. Takip ettikleri hesapları olan kullanıcılar tek taraflı etkileşimden. sıkılabilirler. Bu nedenle siz de yukarıdaki noktalara dikkat ederek aktif olmalı ve takipçilerinizle etkileşim kurmalısınız.

Adım #11: Sizin gibi düşünen kullanıcılarla çapraz tanıtım yapın:

  • Doğru ortağı seçmek için araştırmanızı yapın.
  • Partnerinizle çapraz tanıtım içeriği belirleyin.
  • Promosyon konusunda net kurallarınız olsun.
  • Promosyondan en iyi şekilde yararlanın.

Örneğin, Instagram hesabınızla benzer gönderiler paylaşan kullanıcılarla tanışırsınız veya hedef kitleye hitap edersiniz. çapraz reklam yapmak Takipçi artırmak için uygulayacağınız en başarılı yöntemlerden biridir. Çapraz tanıtım için doğru hedefleri, stratejileri ve içeriği belirlediğinizden emin olun.

Adım #12: Çekiliş yapın:

  • Çekilişe katılmak için kullanıcılarınızın;
    • Hesabınızı takip etmelisiniz.
    • Paylaşmayı sevmek gerekir.
    • İçerik hakkında yorum yapmalıdır.
    • İçeriği kendi hesabında paylaşmalıdır.
    • İçeriği daha fazla kişiye duyurmalıdır.
  • Çekilişi duyurmak için yapmanız gerekenler;
    • Viral bir hashtag oluşturun.
    • Tüm sosyal medya platformlarında paylaşın.
    • Web sitenizde yayınlayın.
    • E-posta bülteninizde duyurun.
    • Eşantiyon içeriğine reklam verin.

Yukarıdaki adımları takip ederek başarılı bir Instagram çekilişi yapabilirsiniz. Çekiliş sonucunda vereceğiniz ödül için bir sponsorla uzlaşma,Çekilişin ve Instagram hesabınızın çok daha fazla kişi tarafından duyulmasını sağlayacaktır.

Adım #13: Instagram’da reklam verin:

  • Reklam bütçenizi belirleyin.
  • Hedef kitlenizi seçin.
  • Reklam son tarihini belirleyin.
  • Reklamın alanını belirleyin (hikaye, gönderi).
  • Reklam içeriği oluşturun.
  • Bir iade niyeti oluşturun.

Yukarıdaki noktalara dikkat ederek oluşturacağınız bir Instagram reklamı ile çok uygun fiyatlara, seçtiğiniz hedef kitle Instagram hesabınızı tanıtmanız ve takipçi arttırmanız mümkündür. Yüksek bütçeler hazırlamadan önce daha küçük sayılarla deneme reklamları oluşturabilirsiniz.

Adım #14: İnsanları çevrimiçi dünyanıza davet edin:

  • Instagram adresinizi ürün paketinize ekleyin.
  • Markanız için özel bir hashtag oluşturun.
  • Kullanıcıları kreasyonlarınızı paylaşmaya teşvik edin.
  • Diğer kullanıcıların çalışmalarınızla ilgili içeriklerini kendi hesabınızda da paylaşın.
  • Instagram hesabınızı takip eden kullanıcılara özel kampanyalar yapın.

Birçok marka müşterilerini online dünyalarına çekmekte zorlanıyor. Ancak Instagram kullanıcıları yarısından fazlasının sevdiği markaları takip ettiğini bilinen. Bu nedenle, yukarıdaki adımlara benzer prosedürlerle insanları çevrimiçi dünyanıza katılmaya davet etmelisiniz.

Adım #15: Attığınız adımların sonuçlarını analiz edin:

  • tıklama oranı
  • site trafiği
  • takipçi sayısı
  • Nişan oranı
  • Hashtag yayılımı

Tüm bu istatistikler, attığınız adımlar sonucunda elde ettiğiniz başarıyı gösterir. Hedeflediğiniz büyüme yolunda emin adımlarla ilerleyemiyorsanız, farklı bir strateji izlemelisin. Bire bir adımlar atarak başka yöne gidemezsiniz. Bu nedenle, sonuçları yeterince analiz etmelisiniz.

İnstagram takipçi arttırma hilesi botlar boşa mı gidiyor?

Instagram takipçi satın alma işlemleri tamamen Instagram kurallarına aykırıdır. Zararlı olmasa bile hiçbir işe yaramayacak ve zamanla satın alınan bot takipçiler ortadan kalkacaktır. Konuyla ilgili tüm detayları buradan öğrenebilirsiniz.

Senin için Instagram’da takipçi artırmak için Atmanız gereken 15 değerli adımı anlattık ve dikkat etmeniz gereken noktaları açıkladık. Farklı içerikler, gerçek bir amaç, başarılı bir strateji ve biraz sabır ile hedeflediğiniz Instagram takipçi sayısına ulaşabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu