TAB Gıda, ATP yeni nesil Android kioskları ile müşteri deneyimini bir üst seviyeye taşıyor
ATP, TFI TAB Nutrition Investments’ın Türkiye’deki işletmesinde yerli yazılımla geliştirilen kioskların kullanımı için anlaşmaya vardı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, şirketlerin hayati önem taşıyan bilgi sistemlerine kurumsal teknoloji ve altyapı çözümleri sunan ATP, Türkiye operasyonlarında yerli yazılımlarla geliştirilen Android tabanlı kioskların kullanımı konusunda anlaşmaya vardı. dünyanın en büyük 4 restoran işletmecisi.
Restoran yatırımcılarına iş gücü, maliyet ve rekabet avantajı sağlayan yeni nesil Android kiosklar ilk etapta müşteri yoğunluğunun yüksek olduğu noktalara yerleştirilecek. Nihai tüketicilere kusursuz bir self-servis deneyimi yaşatmayı amaçlayan kiosklar sayesinde müşteriler, siparişlerini kolayca ve sıra beklemeden verebilecekler. TAB Gıda’nın Burger King, Popeyes, Arby’s ve Usta Dönerci restoranlarında Android tabanlı kiosklar hizmet vermeye başlıyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen ATP CEO’su Ümit Cinali, TAB Gıda’nın tercih edilmesinden duyduğu memnuniyeti paylaşarak, hızlı servis restoran şubesinde yeni nesil kioskların büyük ilgi gördüğünü belirtti. Cinali, “Uluslararası büyük markaların teknolojilerini üreten ATP’nin tamamen Türkiye’de geliştirdiği kiosk yazılımını tüm hızlı servis restoran ve kafelerin kullanımına sunuyoruz. İşletme çalışanları tarafından hızlı bir şekilde yönetilebilen kiosklarımız , restoran işletme maliyetlerini düşürürken karlılık, verimlilik ve rekabet avantajı sağlıyor.Android işletim sistemi üzerinde yaptıkları çalışmalar sayesinde yeniliklere açık ve birden fazla markanın aynı anda tek cihaz üzerinden çalışmasına olanak sağlıyor.” ifadelerini kullandı.
TAB Gıda CEO’su Caner Dikici, sektörün konaklama konusunda büyük bir değişim içinde olduğunu belirterek, “Kazananların temsilcisi TAB Gıda olarak bizler de bu değişime en hızlı şekilde uyum sağlamaya ve dönüşümleri fırsata dönüştürmeye odaklanıyoruz. Çin’de çatı şirketi TFI TAB Gıda Yatırımları ATP’nin geliştirdiği yerli teknoloji gücünden yararlanarak Türkiye’de yaklaşık 1.500 restoranda kullandığımız kiosk teknolojilerini yaygınlaştırıyoruz. yabancı dil engeli ile vakit kaybetmek istemeyen turistler ve teknolojiyi yakından takip eden misafirlerimiz yoğun ilgi gösteriyor.” bir açıklama yaptı.